نوشته شده توسط : سارا حیدری

سايت ثبت و درج آگهي استخدام رايگان

درج بي نهايت آگهي استخدام رايگان
 - صـرفه جويـي قابل توجـه در هــزينه و زمـان
 - ارسال هوشمند آگهي ها به جامعه هدف كارفرما
 - نمايش آگهـي ها در اپليكيشن اختصاصـي سامـانه
 - ارسال هدفمند آگهـي هـا به بانك اطلاعاتـي سامانـه
 - نمايش آگهي هاي در پنل اختصاصي كارجويان مرتبط با آگهي
 - دريافت رزومه هاي مرتبط با تخصص و استان مورد نياز كارفرمايان
 - ارسال پيامكي آگهي ها به كارجويان مرتبط با تخصص مورد نظر كارفرمايان
 - بيش از 700000 نمايش روزانه در شبكه هـاي اجتماعي و خبـرخوان ها

ثبت و درج آگهي استخدام رايگان



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

دانلود آهنگ جديد ،دانلود آهنگ جديد با لينك مستقيم ،  آهنگهاي شاد ، آرام بخش ، غمگين و احساسي ، سنتي و… كداميك مناسب حال شماست؟

مهم نيست در چه مودي هستيد! مجله موسيقي هر روز براي همه حال شما چيزي براي ارائه داره…

دانلود آهنگ هاي جديد ايراني با بالاترين كيفيت و لينك مستقيم

با گسترش نفوذ اينترنت و كامپيوتر در ايران توليد و ارائه موسيقي توسط استعدادهاي جوان به ساده ترين شكل در آمده است و بنابراين هر روز آهنگهاي زيادي به ماركت موسيقي ايران عرضه ميشوند. در اين ميان نياز به وجود يه پايگاه تخصصي دانلود آهنگ جديد ايراني كه تمامي آهنگهاي با كيفيت و درخور را به رايگان عرضه كند نياز اساسي جامعه ايراني به شمار مي آمد. تيم ما در پورتال جامع موسيقي هر روز نهايت تلاش خود را به كار بسته تا با استفاده از ظرفيت هاي موجود و همچنين ارائه بروز آهنگ ها در كنار امكانات وسيعي كه در اختيار كاربران قرار ميدهد نظر مثبت تمام علاقمندان به موسيقي را به خود جلب كند و همه اينها به رايگان ، ارمغان ماست براي شما خوبان.

چرا هرروز گوش كنيم!؟ آپديت منظم  و سريع هرروز ، پخش آنلاين و دانلود جديدترين آهنگها

درخواست آهنگ هر روز

درخواست فول آلبوم ، متن آهنگ

بيوگرافي خواننده ها ، كانال تلگرام

دانلود رايگان آهنگ جديد

دانلود‌ آهنگ جديد ايراني

دانلود اهنگ جديد

فول آلبوم خوانندگان مطرح كشور نظير محسن يگانه ، محسن چاوشي ، مرحوم مرتضي پاشايي و…



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

 توتال فرانسه پس از امضای قرارداد خرید روزانه ۱۶۰ هزار بشکه نفت خام، امضای قرارداد محرمانگی توسعه آزادگان جنوبی و امضای یک تفاهم نامه همکاری با پژوهشگاه صنعت نفت، به دنبال نهایی کردن ساخت یک مجتمع پتروشیمی در ایران است.

بر این اساس هیات شرکت توتال فرانسه به منظور نهایی کردن متن قرارداد ساخت یک مجتمع پتروشیمی تا چند روز آینده به تهران می‌آید.

امیرحسین فلاح مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه هیات توتال فرانسه اواخر ماه آوریل (دهه نخست اردیبهشت ماه) به تهران می‌آیند، درباره هدف از سفر فرانسوی‌ها به تهران، گفت: مذاکرات شرکت ملی صنایع پتروشیمی با هیئت فرانسوی توتال به منظور نهایی شدن توافقات ساخت پتروشیمی است.

به گزارش مهر، اسفند ماه سال گذشته شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت فرانسوی توتال تفاهم نامه‌ای را برای ساخت یک مجتمع پتروشیمی در ایران امضا کردند و این طرح با مشارکت بخش خصوصی ایران و شرکت فرانسوی توتال اجرا خواهد شد.

این مجتمع پتروشیمی شامل یک واحد کراکر بخار در منطقه ساحلی با مقیاس جهانی و برپایه ترکیبی از خوراک اتان، نفتا، ال. پی. جی و سایر خوراک های مایع موجود خواهد بود. این پتروشیمی افزون بر واحد کراکر، واحد های پایین دستی مربوطه را برای عرضه محصولات خود دربازارهای داخلی و بین المللی شامل خواهد شد.

بر اساس این تفاهم نامه، شرکت فرانسوی توتال مطالعات و ارزیابی مقدماتی  ساخت مجتمع پتروشیمی مورد توافق را بر طبق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران به عهده خواهد گرفت.



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

محمدباقر نوبخت گفت: در بودجه سال ۹۵ بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت مشوق های صادراتی و تفاوت پرداخت تسهیلات ارزان قیمت قائل شده ایم.

سخنگوی دولت افزود:‌ استانداران باید سیاست احیای واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد را پیگیری کنند و این موضوع باید تا پایان امسال مشخص شود و ما مطالبه مردم را موکول به سال های دیگر نمی کنیم.

وی با اشاره به اینکه استانداران سراسر کشور در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در تهران گرد آمدند تا آخرین سیاست های دولت در احیای واحدهای راکد و نیمه فعال تولیدی را استماع کنند گفت: انتظار ما از استانداران این است که از همین الآن که به استان های خود بر می گردند برای هر یک از واحدهای تولیدی که شناسنامه آن مشخص است و ما آنها را به ریز می شناسیم برنامه ریزی و نیاز هر یک را بیان کنند.

معاون رئیس جمهور گفت: ما در این باره تجهیز منابع کرده ایم و آماده پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و تفاوت نرخ سود به این واحدها هستیم تا آنها فعال و سودآور شوند.

نوبخت افزود: ممکن است برخی از محصولات این واحدها که تولید می شود بازار داخلی نداشته باشد که آنها را می توان از طریق تحریک تقاضا برایشان بازار ایجاد کرد و همچنین با مشوق های صادراتی آن محصولات را صادر کرد.

سخنگوی دولت با اشاره به عزم دولت برای ارائه تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای نیمه فعال و راکد در سال ۹۵ گفت: نرخ سود این تسهیلات را حدود ۱۰ درصد در نظر گرفته ایم. نوبخت افزود: همزمان دولت برای اصلاح نظام بانکی اقداماتی را در دست اجرا دارد تا سرمایه بانک ها افزایش یابد.

وی با بیان اینکه دولت نیز به بانک ها بدهکار است گفت: تلاش می کنیم تا بدهی دولت و بخش غیردولتی به بانک ها استیفاء شود. معاون رئیس جمهور افزود: مصمم هستیم ظرف امسال و سال آینده بدهی دولت را به نظام بانکی صفر کنیم تا قدرت تسهیلات دهی بانک ها افزایش یابد.

نوبخت با بیان اینکه اگر بخواهیم امکان برخورداری بانک ها از همه سپرده هایشان را فراهم کنیم باید حجم بدهکاران بانک کاهش یابد گفت: به این ترتیب بانک ها حجم بیشتری از تسهیلات را می توانند با نرخ سود کمتر اعطا کنند. وی در ادامه افزود: به این ترتیب به دنبال این هستیم که نرخ سود بانکی را نه به صورت دستوری بلکه با ساز و کارهایی که علمی و درست است تقلیل دهیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: انتظار داریم ظرف امسال با توجه به تلاش سه سال گذشته دولت برای استفاده از ظرفیت های کشور به خصوص در فضای پساتحریم، سطح اشتغال و رونق اقتصادی مردم را افزایش دهیم و مردم بهبود شرایط اقتصادی را در قدرت خرید و بهبود معیشت خود ببینند. وی تصریح کرد: البته در کنار آن، تلاش برای سرمایه گذاری های بلند مدت در اقتصاد کشور نیز انجام خواهد گرفت.

سخنگوی دولت: جمهوری اسلامی ایران برای احیای سهمیه خود در اوپک از همه اهرم ها استفاده می کند. وی بیان کرد: برخی از کشورها با استفاده از فرصت تحریم جمهوری اسلامی ایران تولید و عرضه نفت خود را افزایش دادند.

وی در ادامه افزود: برای واقعی کردن قیمت نفت، طبیعی است که آنها باید تلاش کنند عرضه نفت خود را تقلیل دهند. نوبخت تصریح کرد: ما در پی احیای سهمیه خود در اوپک هستیم. /مهر

 



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

 تارنماي 'كاتاديتا' روز جمعه به نقل از 'دانيل پوربا' معاون پرتامينا در بخش زنجيره عرضه يكپارچه، اعلام كرد براي حل مشكل فرآيند پرداخت هزينه خريد اين محموله هاي گاز از ايران مذاكرات آغاز شده است.

وي گفت كه به دليل اين مشكل شركت نفت و گاز اندونزي (پرتامينا) تاكنون قادر به واردات نفت خام و گاز از ايران نشده است و جهت حل اين مشكل با ايران در حال مذاكره است.

اين مقام پرتامينا اندونزي مشكل اصلي را نظام پرداخت عنوان كرد و گفت كه همه بانك ها قادر به تسهيل انجام اين نوع معاملات نيستند.

تارنماي 'كاتاديتا' نوشت: گاز مايع وارداتي از ايران براي تامين نيازهاي داخلي اندونزي كه قادر به توليد اين گاز نيست، اهميت دارد.

اندونزي به منظور تامين نياز داخلي خود بايد 60 درصد از گاز مايع مورد نياز خود را از خارج وارد كند و ميزان واردات نيز با توجه به افزايش مصرف، در سال هاي آينده روند صعودي خواهد داشت.

مصرف گاز مايع در اندونزي سال گذشته به هفت ميليون تن رسيد كه حدود پنج ميليون و 560 هزار تن از آن، يارانه اي بود.

جاواي غربي يك از بزرگ ترين مصرف كنندگان گاز مايع است كه ميزان مصرف آن در سال گذشته به يك ميليون و 160 هزار تن رسيد.

بر اساس پيش بيني ها، مصرف گاز مايع اندونزي در سال جاري به هفت ميليون و 800 هزار تن افزايش مي يابد.

'سوديرمان سعيد' وزير انرژي اندونزي نيز تاكيد دارد خريد گاز مايع از ايران، بهترين گزينه براي اندونزي است.

وي گفت كه شركت پرتامينا در خريد گاز مايع تخفيف مي گيرد و ميزان آن 25 دلار زير قيمت بازار است.

شركت نفت و گاز اندونزي همچنين در تلاش براي خريد نفت خام از شركت هاي داخلي اين كشور است و اميدوار است از برخي شركت هاي داخلي تا سه ماهه دوم امسال، 200 هزار بشكه نفت در روز خريداري كند.

پرتامينا به دليل استفاده از نفت هاي گوناگوني كه در اختيار اين شركت قرار مي گيرد و براي تامين سوخت به دنبال اجاره پالايشگاه از كشورهايي مانند هند، كره جنوبي، ژاپن، چين و سنگاپور است تا بتواند نسبت به تصفيه نفت هاي گوناگون اقدام كند. /ایرنا



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

 رسول کوهپایه‌زاده وکیل مدافع بابک زنجانی در گفت‌وگو با تسنیم با اعلام این خبر به تلاش موکلش از ابتدای بازداشت برای جبران خسارت اشاره کرد و گفت: گفته می‌شود موجبات تخفیف مجازات متهم، تلاش برای جبران خسارت وارده است در حالی که موکل این تلاش را دو سال پیش انجام داده به طوری که پس از بازداشت و قبل از اینکه حکمی قطعی صادر شود، اموال داخلی خود را در اختیار شرکت نفت قرار داد و این نفس تلاش موکل برای جبران خسارت است.

وی توضیح داد: به عبارت دیگر بر خلاف پرونده‌های مشابه که تا زمان صدور رأی قطعی، متهمان هیچ مالی را به شاکی رد و منتقل نمی‌کنند، در این پرونده موکل از دو سال پیش و آن هم داوطلبانه طی وکالت رسمی بلاعزل، همه اموال خود را در داخل کشور به شرکت ملی نفت ایران منتقل کرد که بنابر اعلام معاون دادستان تهران اموال موکل در داخل کشور، دو هزار و 600 میلیارد تومان ارزیابی شده است. این موضوع نشان از حسن نیت موکل، فقد عنصر روانی جرم و مصداق بارز کوشش متهم به منظور تخفیف آثار جرم و اقدام وی برای جبران زیان ناشی از آن است.

کوهپایه‌زاده به اقدام جدید موکلش در راستای جبران خسارت و استیفای حقوق بیت‌المال اشاره کرد و افزود: پس از صدور رأی اعدام از سوی دادگاه بدوی، امانتداران زنجانی در کشورهای دیگر، زمینه را برای تعرض به اموال موکل مساعد دیدند و با خوشحالی زایدالوصفی از همکاری برای استرداد وجوه و اموال سرباز زدند. در همین راستا، موکل به تازگی در جلسه‌ای با حضور مسئولان دادستانی و شرکت نفت، به طور مبسوط درباره اموال خارجی خود صبحت و راهکارهای لازم را برای استیفای اموال خارج از کشور در اختیار گذاشتند و به طور مشخص و با جزئیات اعلام کرده که کدام یک از اموال را می‌توان الان پیگیری کرد. موکل اموال را مشخص کرده و راهکارهای لازم را با جزئیات به مسئولان دادستانی و شرکت نفت ارائه کرده است.

وکیل مدافع بابک زنجانی گفت: همچنین زنجانی وکالتی رسمی به شرکت نفت داده تا آنها بتوانند اقدامات قانونی را برای استیفای این اموال انجام دهند و از سوء‌استفاده فرصت‌طلبان در خارج از کشور جلوگیری کنند.

کوهپایه‌زاده تأیید کرد: بر این اساس از لحاظ اصل و موازین حقوقی و به استناد صراحت قوانین جزایی، موکل قطعاً مستحق تخفیف در مجازات اعلامی است.

بر اساس این گزارش، بنابر اعلام سخنگوی قوه‌قضائیه، شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی پس از 26 جلسه محاکمه، سه متهم پرونده نفتی را مفسد‌ فی‌الارض شناخت و به اعدام محکوم کرده است.

حکم صادر شده بدوی و قابل تجدیدنظر در دیوان عالی کشور است.
به گزارش صبحانه،
بابک زنجانی بابت خرید نفت، 2.6 میلیاد یورو به وزارت نفت بدهکار است که این رقم با احتساب تاخیر در تادیه بدهی به حدود سه میلیارد یورو رسیده است. او اخیراً نیز برای پرداخت بدهی خود به شماره حساب اعلامی از سوی بانک مرکزی اقدام کرده بود اما کارگزار یورویی بانک معرفی شده، اعلام زنجانی برای واریز وجه را نپذیرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

در هفته ای که گذشت، گفت و گوی مفصل مدیرعامل مایکروسافت با وب سایت «Business Insider» منتشر شد که به تازگی سایت ها و خبرگزاری های ایرانی یک قسمت مهم از این گفت و گو (حداقل برای ما ایرانی ها) را کشف کرده اند. 

در لا به لای این گفت و گو، «ساتیا نادلا» مدیر عامل مایکروسافت ناگهان به حضور این شرکت در کشورهای در حال توسعه اشاره می کند و مشخصا از کوبا و ایران نام می برد. 

او در این بخش می گوید: « اخیرا اقدامات زیادی برای حضور در کشورهای در حال توسعه انجام داده ایم. در ماه های اخیر ما ایمیل های زیادی از مردم کوبا دریافت کرده ایم که درخواست می کردند شرکت ما در آن کشور حضور پیدا کند. 

مثلا در یکی از این ایمیل ها فردی گفته بود من توزیع کننده ویندوز در این کشور هستم و در این جا جامعه بزرگی از کاربران ویندوز حضور دارند. ما سرورهای بی شماری داریم که همگی از ویندوز استفاده می کنند. من حالا می خواهم به شما متصل شوم.» 

مدیرعامل مایکروسافت در ادامه صحبت های خودش بدون آن که سوال کننده از او سوالی مطرح کند، ناگهان بحث را به سوی ایران می برد و می گوید: «از سوی دیگر من تغییرات مشابهی را که با سرعت زیاد در حال صورت گرفتن است، در ایران می بینم. ایران یک کشور کاملا بر مبنای ویندوز است که همه اداره های این کشور هم از برنامه آفیس استفاده می کنند. در یک ایمیل از سوی یک فرد ایرانی به ما گفته شده بود: ما واقعا به حضور افراد شما در این جا نیاز داریم.»

 شاید شما هم جزو آن دسته از خوانندگان باشید که با خواندن این خبر خوشحال شده باشید و از آن حالا برای حضور نرم افزاری رایانه ای لحظه شماری می کنید اما بگذارید کمی با یک دیگر رو راست باشیم! ما ایرانی ها که تا به حال عادت کرده ایم همه نرم افرازی رایانه ای را به صورت رایگان دریافت کنیم و بسیاری از افراد مقیم خارج از کشور ایران را به عنوان «بهشت نرم افزاری» یاد می کنند، تصورش هم حتی سخت است که قرار باشد بابت همه نرم افزاهای روزمره مان هزینه پراخت کنیم. 

هزینه هایی که حتی گاهی تا یک میلیون تومان هم می رسد و در این صورت مسلما زندگی برای خیلی از ما سخت خواهد شد! این موضوع یک طرف ماجراست. 

اگر شرکت مایکروسافت بخواهد قوانین سخت گیرانه کپی رایت در آمریکا و اروپا را نیز در ایران اجرایی کند چه اتفاقی خواهد افتاد؟

تا به حال چگونه زندگی می کردیم؟!

پاسخ به این سوال ساده است. در حال حاضر کاربران تمامی نرم افزارهای مورد نیاز رایانه ای خود را از دو راه تهیه می کنند. آن دسته از کاربرانی که حوصله وب گردی ندارند، ترجیحا می دهند همه نرم افزارها را از طریق پچکیج هایی که شرکت های ایرانی جمع آوری کرده اند، تهیه کنند. 

چند شرکت ایرانی وجود دارند که زحمت کشیده اند و قفل همه نرم افزاهای ممکن را شکسته و آن ها را با کم ترین قیمت به فروش می رسانند. یک نقض کپی رایت تمام عیار و البته شیرین برای ما! دسته دوم کاربران که حرفه ای تر هستند ترجیح می دهند آن هزینه برای خرید پکیج ها را هم ندهند و این نرم افزاها را به صورت رایگان و قفل شکسته از سایت های ایرانی دانلود کنند. 

در دنیای مجازی ایرانی ها با کمی تلاش می توانند هر نرم افزاری را به صورت رایگان و کرک قابل قبول(!) دانلود کنند!

وقتی اریژینال ها آمدند

از حدود ۵، ۶ سال پیش بود که برخی نرم افزارها مانند آنتی ویروس ها، راه های شکستن قفل خود را سخت تر و سخت تر کردند تا جایی که تعدادی از شرکت ها تصمیم گرفتند که به عنوان واسطه به فروش این دسته از محصولات بپردازند. 

البته در این میان کلاه برداری های زیادی هم صورت می گرفت و در برخی مواقع کاربران متوجه می شدند برنامه و یا سریال نامبر فروخته شده به آن ها جعلی است. اما شرکت هایی که نرم افزار و یا سریال نامبرهای اریژینال را به فروش می رسانند، معمولا راه های فراری ایجاد کرده اند که بتوانند با قیمت پایین از قیمت جهانی محصولات خود را به فروش برسانند. 

یکی از راه های فرار را خود شرکت های اصلی برای کشورهایی که در آن قوانین کپی رایت رعایت نمی شود، به وجود آمده اند. 

آن ها برای برخی کشورهای خاورمیانه، روسیه، چین و… نسخه هایی با قیمت بسیار پایین تر تهیه کرده اند که تفاوت آنچنانی با نسخه اصلی هم ندارد. راه فرار دوم طبق معمول توسط شرکت های ایرانی ایجاد شده است.

بسیاری از این نرم افزارها، تعداد کاربران استفاده کننده از آن را مشخص می کنند و به ازای بالا انتخاب تعداد کاربران بیشتر در زمان خرید، قیمت خود را کاهش می دهند. 

شرکت های ایرانی معمولا نرم افزارها را با بیشترین کاربر ممکن خریداری کرده و سپس هر سریال نامبر را به یک نفر می فروشند! در واقع این اقدام هم برای شرکت واسطه سود دارد و هم برای خریدار.

داستان دوستی ویندوز

مایکروسافت و ویندوز اصولا از همان ابتدا رابطه خوبی با ایرانی های داشتند و در حالی که به راحتی می تواستند دسترسی ایرانی به ویندوزهای تقلبی را محدود کنند اما از انجام آن خودداری کردند. فقط در بازه زمان کوتاهی ناگهان ایرانی ها نتوانستند برخی ورژن های ویندوز XP و vista را به روز رسانی کنند. 

در همان زمان ویندوز حتی اعلامیه هایی را نیز منتشر کرد که از این به بعد سختگیری ها بیشتر خواهد شد. هیچ کس اما نفهمید چه اتفاقی افتاد که پس از زمان کوتاهی مایکروسافت از مواضع خود کوتاه آمد و همه دسترسی ایرانی به ویندوزهای تقلبی آزاد شد. 

برخی کارشناسان این موضوع را جزو برنامه و آینده نگری مایکروسافت برای تسخیر بازار ایران می دانستند و عده دیگری اعتقاد داشتند مایکروسافت کلان تر به موضوع نگاه می کند و با وجود جامعه بازی و نرم افزای مانند «لومیا»، «ایکس باکس» و… که ویندوز به وجود آورده است، تمرکز خود را بر روی آن ها گذاشته است.

قیمت اریژینال ها چند است؟

برای اطلاع از قیمت دقیق و اصلی نرم افزارها کافی است به سایت آن ها سری بزنید تا با مشاهده قیمت ها برق سه فاز از سرتان بپرد! آن وقت است که متوجه می شوید منظور از نقض شیرین قوانین کپی رعایت چیست! ویندوز ۱۰ در حال حاضر به توجه به ورژن های مختلف آن از ۱۲۰ تا ۲۰۰ دلار (۴۲۰ تا ۷۰۰ هزار تومان) قیمت دارد. 

در حال حاضر سریال نامبر اریژینال این ویندوز در ایران بین ۱۳۰ تا ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. برنامه Office که یکی از پرطرفدارترین برنامه مورد استفاده ایرانی ها است، در سایت مایکروسافت بین ۷۰ تا ۱۵۰ دلار (۲۴۵ تا ۵۲۵ هزار تومان) قیمت دارد و در ایران نسخه اریژینال آن بین ۱۲۰ تا ۱۹۰ هزار تومان به فروش می رسد. 

همان برنامه ای که مدیر مایکروسافت نیز در گفت و گوی خود گفته که تمام ادارات ایرانی از این برنامه استفاده می کنند. برنامه های پرطرفدار دیگر مانند Adob Reader بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ دلار، Indisine و Photoshop بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار، آنتی ویروس های مختلف بین ۱۵۰ تا ۵۰۰ دلار به فروش می رسد. 

حالا تصور کنید اگر قرار باشد همین چند برنامه ساده که معمولا بر روی هر سیستم کاربر ایرانی قرار دارد، به صورت اریژینال تهیه شود، چه هزینه ای را برای خرید آن صرف کنیم. پس بهتر است ضمن احترام به قوانین کپی رایت، از آن ها درخواست کنیم در همان خاک خودشان باقی بمانند!

یک روایت از نقض کپی رایت در کانادا

هر کشوری که تحت قوانین کپی رایت قرار دارد، ملزم به اجرای آن ها است. «وحید علی زاده» که ساکن شهر تورنتور است، در این مورد خاطره جالبی تعریف می کند و می گوید: «در زمانی که به کانادا مهاجرت کردیم از قوانین کپی رایت اطلاعی نداشتیم و لب تاپ خود را با ویندوز تقلبی همراه خودمان آوردیم. دقیقا یک هفته بعد پلیس این کشور به خانه ما آمد و اعلام کرد به دلیل نقض قوانین کپی رایت بازداشت هستم! من هم از همه جا بی خبر به اداره پلیس آن جا رفتم و شرایط خود را توضیح دادم. 

آن ها پس از آنکه متوجه شدند ایرانی هستم تنها با گرفتن یک تعهد که دیگر از محصولات اریژینال استفاده خواهم کرد، من را آزاد کردند. پس از این ماجرا دلیل آزادی خود را پرسیدم که آن ها در جواب گفتند تقریبا همه ایرانی هایی که تازه به این کشور مهاجرت می کنند، دارای ویندوز تقلبی هستند و بدون اطلاع از قوانین کپی رایت و طبق عادت، اقدام به استفاده از آن می کنند. 

هفت صبح در انتهای این مطلب می نویسد: بنابراین تعداد ایرانی هایی که دچار این مشکل شده اند به اندازه ای بالا رفته که پلیس کانادا برای ایرانی ها در دفعه اول، با گرفتن یک تعهد ساده آن ها را آزاد می کند!»/



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

عکس/ سلفی سحر قریشی و همسرش

سلفی جالب سحر قریشی و همسرش امید علومی در کنار حامد پهلان!
عکس/ سلفی سحر قریشی و همسرش


:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

ازدواج فوتبالیست ایرانی با مدل سرشناس +تصاویر

سام پینتو مدل مطرح و هنرپیشه معروف فیلیپینی خبر ازدواج خود با میثاق بهادران بازیکن ایرانی تیم ملی فوتبال فیلیپین و باشگاه اف سی گلوبال این کشور را تایید کرد.

به گزارش صبحانه، این هنرپیشه 26 ساله  خبر داد که سه ماه از ازدواج او با بهادران گذشته است، او سرانجام در پاسخ به شایعات ازدواجش با این بازیکن ایرانی گفت: بله ما با هم ازدواج کردیم و با هم خوشحالیم. ما اکنون سه ماه است که ازدواج خود را رسمی کرده ایم.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

سوژه‌ترین سلفی قرن در اینستاگرام حسام نواب‌ صفوی +عکس

حسام نواب صفوی در صفحه اینستاگرام خود عکس زیر را منتشر کرد و نوشت: عکس خنده داري بود اين عكس هاي سلفي هم شده داستاني …طرف هواپيما را ربوده كمربند انتحاري هم بسته اين دوستمون هم اومده داره باهاش عكس سلفي ميندازه اصلا انگار نه انگار اين عكس دو نكته داشت اوليش خنده دار بود .دوم آفرين به جفتشون كه در اوج خشونت و شايد مرگبارترين فاجعه بهم اينقدر احترام ميگذارند كاش بعضيها بتوانند فرهنگ احترام را ياد بگيرند.

سوژه‌ترین سلفی قرن در اینستاگرام حسام نواب‌ صفوی +عکس

 

گفتنی است؛ چند روز گذشته یک فروند هواپیمای مسافربری مصر حامل ده‌ها سرنشین که از اسکندریه عازم قاهره بود، ربوده شد. و یکی از سر نشینان آن با فرد رباینده عکس سلفی گرفت. این هواپیما بعد از تغییر مسیر در فرودگاه “لارنکا” در کشور قبرس به زمین نشسته است.



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

بازيگر زن ايراني در كنار پدر و مادرش /عكس

مريم كاوياني بازيگر كشورمان عكس جديدي از خودش به همراه پدر و مادرش منتشر كرده است.

مريم كاوياني با انتشار عكس زير نوشت:

همراهي پدر و مادر عزيزم در پالاديوم يك روز خوب و شلوغ



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

 



:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

عكس/غرق شدن خودروي ناجا

تصوير غرق شدن خودروي نيروي انتظامي در رودخانه روستاي جانواره مريوان را در زير مشاهده مي كنيد.
عكس: غرق شدن خودروي ناجا


:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

دلنوشته «آزاده نامداري» براي مادرش

، آزاده نامداري در اينستاگرامش منتشر كرد: «ازت دورم،ميخوام بدوني هميشه سرراهم فانوسي روشن كردي تاتوي تاريكي گم نشم،توچيزي بيشتر از مادرم بودي،ومن هميشه با قلبم دوست دارم.مامان مهربون سجاد كه پركشيدوتبديل شد به بزرگترين قاب عكس خونمون،ودلمون بادست نوشته هاشون خوشه.حالا ديگه مامان هردوتاموني.روزت قشنگ ومبارك.»

 



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

مجتبي شادلو در گفتگو با مهر در واكنش به گران شدن  قيمت موز در پي تصميم دولت مبني برافزايش تعرفه واردات اين كالا، اظهارداشت: متاسفانه در كشور ما جوسازي درباره يك اقدام موثرتر از خود آن است؛ به همين دليل عده اي با جوسازي و متلاطم كردن اوضاع به دنبال اين هستند كه شرايط را به همان روالي كه دوست دارند، برگردانند.

وي با بيان اينكه افزايش تعرفه موز  اقدامي درست است، گفت: اينكه قيمت موز تا چند روز قبل بين ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان در نوسان بود اما ناگهان به ۵۰۰۰ تومان رسيد، يعني عده اي به دنبال متشنج كردن فضا هستند.

شادلو درباره اينكه آيا وضعيت پيش آمده سواستفاده واردكنندگان از تصميم دولت است؟ افزود: موزي كه با تعرفه جديد وارد مي شود، حدود ۲۰ روز آينده به بازار عرضه خواهد شد و هنوز اين ميوه با تعرفه مذكور به بازار نيامده است.

رئيس اتحاديه باغداران تصريح كرد: ما  طي ساليان گذشته همواره اعلام مي كرديم چرا اين همه موز وارد كشور مي‌شود؟ ضمن اينكه در سال ۹۴ از دولت درخواست كرديم اين واردات كنترل شود.

شادلو با بيان اينكه افزايش تعرفه باعث مي شود واردات موز به اندازه انجام شود، ادامه داد: كاش اين كار زودتر انجام مي شد؛ اگرچه الان دير است اما  در هر صورت وضعيت اين ميوه بايد تعيين تكليف مي شد و هر وقت جلوي زيان را بگيريم سود است.

وي تاكيد كرد: اين حجم واردات موز  به صرفه و صلاح نبوده و نيازي هم به آن نيست. شادلو همچنين با تاكيد بر توجه به صادرات سيب درختي از كشورريال گفت: اگر فكري اساسي براي سيب درختي نشودريال در آينده دچار ضرر و زيان‌هاي زيادي در اين زمينه خواهيم شد و سرمايه‌هاي ملي كه براي احداث باغات اين ميوه  انجام شده از بين خواهد رفت؛ بنابراين توجه به صادرات سيب از مسائل بسيار مهمي است كه بايد انجام دهيم.

به گزارش مهر،  با مصوبه هيات دولت، مقررات واردات و صادرات در سال ۹۵ تغييراتي داشته كه از جمله آن، تغيير در تعرفه ورود ميوه موز بوده است.

براساس مقررات جديد صادرات و واردات در سال ۹۵، تعرفه واردات موز از ۴ به ۲۶ درصد افزايش يافته و اين مصوبه از ابتداي سال‌جاري لازم الاجرا است.

در همين حال، اگر به ازاي واردات هركيلوگرم موز يك و نيم كيلوگرم سيب درختي صادر شود، مجموع حقوق گمركي و سود بازرگاني يك كيلوگرم موز ۵ درصد تعيين مي‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

با ابزار وبلاگ نويسي حرفه اي زير مي توانيد وبلاگتون زيبا و حرفه اي كنيد.

راهنماي درج ابزار در قالب وبلاگ:وارد  قالب وبلاگ بشيد،  كد گرفته شده از ابزار و در قالب  كپي پست كنيد.

البته بعضي از سرويس هاي وبلاگ دهي داراي ابزارك هستند كه به راحتي مي تونيد كد رو در ابزارك وبلاگ كپي كنيد و از حرفه اي شدن وبلاگتون لذت ببريد.

وبلاگنويسي يكي از كار هاي خاص و لذت بخشي است كه پير و جوان نمي شناسد و همه افراد با هر طرز فكري را در بر مي گيرد با اضافه كردن ابزار هاي وبلاگ به وب خود مي تونيد يك وبلاگ نويسي شگفت انگيز رو تجربه كنيد اين در حالي است كه وبلاگ شما تمامي ابزار هاي مورد نياز يك وب سايت بلكه بيشتر از يك وب سايت را دارد.

با ابزار هاي وبلاگ زير مي توانيد ار كپي برداري مطالب وبلاگ جلوگيري كنيد همچنين اخرين خبرهاي سايت ها رو در وبلاگتون به صورت اتوماتيك قرار بدين,  مي تونيد به وبلاگتون ساعت و تقويم اضافه كنيد يا وضعيت آب و هوا شهرتون و نشون بديد.

ابزار وبلاگ   داراي استاندارد هاي لازم سئو وبلاگ و سايت هستند ,هيچ محدوديتي در استفاده ندارند و در تمامي وبلاگ و سايت ها مي توانيد از آن ها استفاده كنيد.

از جمله ويژگي هاي ديگه ابزار هاي زير اضافه كردن جستوگر گوگل و همچنين نمايش اوقات شرعي و نرخ ارز در وبلاگتون هست.

ابزار وبلاگ نويسي حرفه اي جديد زيباسازي و مذهبي

ساخت و ايجاد وبلاگ و سايت رايگان



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

مفاهيم مقدماتي سئو و موتورهاي جست و جو

سئو ؟ آيا احتياج داريد در اين زمينه اطلاعات خود را بالا ببريد؟

اين مقاله بيش از ميليون ها بار خوانده شده و اطلاعات جامع و حرفه اي كه شما در مورد كيفيت بهينه سازي موتورهاي جست و جو يا سئو احتياج داريد را براي شما آماده كرده است.

بهينه سازي موتورهاي جست و جو (SEO سئو) سئو چيست؟

سئو سايت و بهينه سازي سايت عمل بهبود و ارتقاء وب سايت براي افزايش تعداد بازديد كنندگان يك سايت از طريق موتورهاي جستجو است.

چرا وب سايت من نياز به سئو دارد؟

بيشتر ترافيك وب،توسط موتورهاي اصلي جست و جوي تجاري همانند،گوگل، بينگ، و ياهو كنترل مي شود.اگر چه شبكه هاي اجتماعي و موارد ديگر ترافيك مي تواند باعث ايجاد بازديد كننده براي وب سايت شما باشد، موتورهاي جست و جو اولين متد ناوبري براي بيشتر كاربران اينترنت هستند و در نتيجه ورودي از آن ها سئو سايت را به شدت افزايش خواهد داد. اگر چه اين درست است كه سايت شما محتوا، خدمات، محصولات، اطلاعات يا چيز ديگري را براي كاربران فراهم مي كند، اما اين به تنهايي كافي نيست!

چرا موتورهاي جست و جو نمي توانند سايت ما را بدون سئو پيدا كنند؟

با وجود هوشمند بودن موتورهاي جست و جو، آن ها هنوز هم به كمك احتياج دارند.موتورهاي بزرگ هميشه براي بهبود عملكر در مورد خزيدن عميق تر در وب و بازگرداندن نتايج بهتر براي كاربران مورد اصلاح و تغيير قرار مي گيرند. با اين حال محدوديتي براي چگونگي عملكرد موتورهاي جست و جو وجود دارد.

منبع:سئو سايت در اصفهان آرسئو



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

آهنگ و موسيقي چيست؟

موسيقى تراوش احساسات و انديشه‌هاى آدمى و مبين حالات درونى وى مى‌باشد.موسيقي هنر بيان احساسات به وسيله ي صداهاست.

موسيقي به دو بخش تقسيم مي شود:

– موسيقي ضربي  – موسيقي بي ضرب

مرحوم خالقى در كتاب نظى به موسيقى مى‌نويسد: ”موسيقى صنعت تركيب اصوات و صداهاست به‌طوريكه خوشايند باشد و سبب لذت سامعه و انبساط و انقلاب روح گردد.“

روح انسان است كه زيبايي موسيقي را مي‌فهمد و اين روح است كه مانند يك استاد خبره‌ي زيباشناسي در مورد موسيقي قضاوت مي‌كند.

زيبايي‌شناسي در موسيقي داراي دو جنبه‌ي تحليلي و تركيبي است. زيبايي‌شناسي تحليلي مربوط به زيبايي اصوات و نواي سازهاست و موج برخاسته از پيانو و ناله و افغان ويولن و كمانچه و … همه واژه‌هاي زيبايي هستند براي گفتن سخني زيبا، ولي بعد تركيبي موسيقي برمي‌گردد به «نظم» و «آهنگي» كه هنرمند با كنار هم چيدن نت‌ها و آواها مي‌آفريند.

دانلود آهنگ جديد ايراني با لينك مستقيم و پخش آنلاين آهنگ جديد



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

فود

آموزش فينگر فود در قالب 4 دی وی دی اورجينال با كتابچه نكات تكميلی عرضه مي شود

300دقيقه فيلم آموزشی به شكل مرحله به مرحله با توضيحات كامل و زاويه مناسب دوربين

دستورهای بسيار كاربردی جهت ارائه در انواع  ميهماني ها و مناسبت های رسمی و غير رسمی 

ايده  های كاربردی و  مدرن  با توضيحات دقيق و  موادی در دسترس و متداول

آموزش فينگر فود 



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

کلینیک کاشت ابرو دکتر احمد قنبری در تهران

 

█ عملکرد ابرو :

اگرچه ابرو قوسی از مو میباشد ولی اهمیت زیادی در زیبایی و فیزیولوژی چهره بر عهده دارد.از نظر زیبایی ابرو به عنوان قابی برای چشم در نشان دادن احساسات و عبارات غیر کلامی روزمره به ما کمک میکند و یک ابروی پر،زیبا و متقارن جذابیت چشمان یک زن را چندین برابر مینماید.

ابرو غیر از نقشی که در زیبایی دارد ،نقش محافظتی در برابر ریزش عرق و مایعات به داخل چشم نیز دارد.هرچند که از عملکرد محافظتی ابرو در مقابل آفتاب نیز نمی توان گذشت.

مراحل انجام کاشت ابرو :

کاشت ابرو به صورت سرپایی بهمراه بی حسی موضعی (بدون درد و خونریزی) انجام میشود.

مرحله اول، برداشتن تعداد مورد نیاز فولیکول از پشت سر میباشد(هیچ اسکاری باقی نخواهد ماند)

در مرحله بعد فولیکول ها زیر میکروسکوپ به اندازه مناسب تقسیم میشوند و در اخر با دقت بسیار با توجه به قوس،زاویه و جهت مناسب کاشته میشوند.

در طی هفته های بعد موهای ابرویی که تازه کاشته شده اند، بدلیل استرس ناشی از کاشت خواهند ریخت. پس از  چند ماه از فاز استراحت خارج شده و مجددا رشد میکنند و مانند یک ابروی طبیعی برای همیشه به رشد خود ادامه خواهند داد.

█ مشکلات کاشت ابرو :

مهمترین موضوع در کاشت ابرو رعایت زاویه فولیکول نسبت به پوست و جهت رویش مو میباشد. تاج ابرو راحتترین و دم ابرو سخت ترین قسمت کاشت میباشد ،برای کاشت ابرو بایستی از موهای نازک تک فولیکولی استفاده کرد و البته اسلایس کردن این گرافت ها باعث بهتر شدن نتیجه میشود .

 

2015-08-19 14.15.24 - Copy

 

مشکل بعدی ، سرعت رشد موی ابرو میباشد ، چراکه این موها از پشت سر برداشته میشوند و سرعت رشد بالاتری نسبت به موهای اصلی ابرو دارند. موهای کاشت شده پس از دو الی چهار هفته میریزند و سپس بعد از حدود شش ماه دوباره بر میگردند .

 

مزایای روش جدید کاشت ابرو:

نیازی به ایجاد سوراخ برای کاشت فولیکول نمیباشد ،در نتیجه هیچ اسکاری باقی نخواهد ماند.

تراکم کاشت در این روش بسیار بالاست و برای هر ابرو با توجه به نیاز، بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ تار مو کاشته میشود.

زمان عمل کوتاه و با توجه به وسعت ابرو بین ۲ تا ۴ ساعت به طول می انجامد.

به دلیل عدم استفاده از ابزاررایج در روش های کاشت معمول،هیچ گونه فشار و صدمه ای هنگام کاشت به فولیکول وارد نمیشود و تمامی فولیکول های کاشته شده رشد خواهند کرد.

جهت کاشت فولیکول ها کاملا طبیعی و مطلبق با جهت رشد تارهای مو در قسمتهای مختلف ابرو میباشد.

در پایان عمل نتیجه نهایی قابل مشاهده است و نیازی به چند ماه صبر برای دیدن نتیجه نمیباشد.

 

█ در پایان بایستی متذکر شد که نتیجه یک عمل خوب کاشت ابرو را میزان حرفه ای بودن تیم کاشت و البته همکاری بیمار تعیین میکند.

عکس های کاشت ابرو

hair-transplant-slides2-346

 

hair-transplant-slides3-419

 

 

 

 

hair-transplant-slides-562

 

 

 abroo

 

 

البته در بسیاری از مواقع با استفاده از PRP میتوان یا از کاشت ابرو نجات پیدا کرد و یا استفاده توام PRP و کاشت ابرو نتایج را بهبود میدهد.

برای مطالعه بیشتر در مورد RPP به لینک زیر مراجعه کنید :

برای اولین بار در ایران تهیه PRP با بالاترین کیفیت

 کاشت ابرو کاشت حرفه ای ابرو کلینیک کاشت ابرو در تهران  کاشت ابرو طبیعی



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

آموزش بک آپ گیری از هاست- cpanel

روش بک آپ گیری از هاست

گرفتن بک آپ به صورت مکرر از سایت کی از موراد بسیار مهمی است که باید همیشه رعایت شود. بک آپ به این معناست که شما یک نسخه از تمام اطلاعات سایت خود در جای دیگری ذخیره می کنید.حال شاید فکر کنید که این کار چه سودی دارد؟!

باید بگویم که در صورتی که به هر نحوی آسیبی به اطلاعات ما برسد ( حذف شدن , از بین رفتن , هک شدن , خرابکاری و … ) می توان به راحتی نسخه ی کپی شده یا همان بک آپی که قبلن از سایت تهیه کردیم را بازگردانی کنیم بدون اینکه نگرانی در مورد دوباره جمع آوری اطلاعات سایت داشته باشیم.

برای تهیه فول بک آپ از کلیه قسمت های هاست خود ابتدا از طریق مثال زیر وارد cPanel شده و سپس بر روی گزینه Backups کلیک کنید.

آموزش طریقه ی پشتیبان گیری (Backup) از هاست
در صفحه جدید بر روی گزینه Download or Generate a Full Webstie Backup کلیک کنید.

آموزش طریقه ی پشتیبان گیری (Backup) از هاست
در صفحه بعدی می توانید ایمیل خود را وارد کنید تا فرایند بک آپ گیری که به اتمام رسید به شما با ایمیل اطلاع داده شود و دکمه Generate Backup را کلیک کنید.
با این کار فرایند بک آپ گیری شروع می شود و پس از اتمام برای شما ایمیلی ارسال می شود که فرایند بک آپ گیری به اتمام رسیده است و فایل فشرده فول بک آپ را در مسیر home هاست شما قرار می دهد. لازم به ذکر است که زمان بک آپ گیری بر اساس حجم اطلاعات شما زمان بر است.

 

www.domainname.com/backup-1.14.2014_16-54-54_username.tar.gz

سپس می توانید وارد File Manager شده و در مسیر Home دایرکتوری فایل بک آپ خود را رویت نمائید. این فایل با پسوند tar.gz ذخیره می شود.

 

آموزش طریقه ی پشتیبان گیری (Backup) از هاست
بعد از طی شدن این مراحل باید لینک مستقیم فول بک آپ را ایجاد کنید:
سطح دسترسی فایل بک آپ را به ۰۷۷۷ تغییر دهید.

 

آموزش طریقه ی پشتیبان گیری (Backup) از هاست
سپس برای ایجاد لینک مستقیم، باید فایل به پوشه public_html یا همان www منتقل شود و می توانید با انجام عمل گرفتن و رها کردن، فایل را به یکی از این دو پوشه منتقل کنید تا بتوان لینک مستقیم را ایجاد کرد.
بعد از انتقال فول بک آپ به پوشه های ذکر شده، نام فایل فول بک آپ را به صورت کامل کپی کنید و بعد از نام دامنه خود آن را paste کنید و نمونه لینک مستقیم به صورت زیر خواهد شد.

www.domainname.com/backup-1.14.2014_16-54-54_username.tar.gz

لینک دانلود فول بک آپ شما آماده شده است و می توانید از آن استفاده کنید.

مقاله ی “۹ نکته ی امنیتی وردپرس برای جلوگیری از آسیب دیدن سایت شما” نیز می تواند میزان خطراتی که سایت شما رو تحدید می کند را به حداقل برساند.

منتظر مقالات دیگر وب سیتی باشید …



:: برچسب‌ها: آموزش بک آپ گیری از هاست- cpanel ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

200 فاکتور سئو سایت گوگل

200 فاکتور گوگل

200 فاکتور گوگل

سلام آرسئویی های عزیز همیشه هدفمون اینه که مقاله های ناشناخته سئو رو براتون  بگیم تا به پیشرفت و موفقیت شما کمک کنیم از کلیشه های امورزشی سئو کاملا دوری کنیم.

احتمالا شما نیز می دانید که گوگل از 200 فاکتور برای رتبه بندی سایت ها در الگوریتم خود استفاده می کند…

در این مقاله لیست کاملی از عواملی که باعث رتبه بندی سایت شما می شود جمع آوری شده است.

برخی از آن ها ثابت شده اند و برخی نیز جای بحث دارند. همه ی آن ها را می توانید در اینجا پیدا کنید.

200 فاکتور گوگل200 فاکتور رنک دهی و رتبه بندی گوگل

1- سن دامنه : مت کاتز در  ویدئو منتشره شده می گوید:

تفاوت بین دامینی که 6 ماه تا یک سال دارد، زمان زیادی نیست، این مورد شاید اهمیتی نداشته باشد ولی سن دامنه نیز یکی از ملاک های رتبه بندی است.

2- کلمات کلیدی در دامنه های سطح بالا ظاهر می شود:

یا بهتره بگم بودن کلمه کلیدی در دامنه باعث افزایش رنک میشه؟

از کلمات کلیدی به صورت افراطی استفاده نکنید، اما خوب است که از کلمات کلیدی در دامین خود استفاده کنید.

3- کلید واژه اولین کلمه در دامین :

دامنه ای که با یکی از کلید واژه های هدف خود آغاز می شود یک سطح بالاتر از سایت هایی است که هیچ کلید واژه ای در میان یا آخر دامنه ی خود ندارند.

4- طول ثبت دامنه : یکی از اختراعات گوگل:

ارزش دامنه (به صورت قانونی) هایی که به صورت چند ساله اجاره می شوند در حالی که ورودی غیر قانونی دارند ، به ندرت بیش از یک سال استفاده می شوند.
بنابراین،وقتی زمان یک دامنه منقضی می شود در آینده می تواند یکی از فاکتورهای پیش بینی مشروعیت یک دامنه استفاده شود.

5- کلید واژه در نام زیر دامنه:

سایت Moz در سال 2011 توافق کردد که وجود یک کلمه ی کلیدی در زیر دامنه می تواند باعث تقویت رتبه ی سایت شود.

6-مالکیت بی ثبات (از طریق whois):

ممکن است به گوگل بگوید تاریخچه ی این سایت را مجددا تنظیم کند و لینک هایی که به دامنه اشاره دارند را بی اثر کند.

7-دامنه ی مناسب دقیق:

اگر سایت شما یک سایت با کیفیت باشد، EMD ممکن است به شما یک لبه بدهد.اما اگر به سایت هایی با کیفیت پایین برسند، به روز رسانی EMD ممکن است به آن ها آسیب برساند.

مقاله Exact Match Domain  را بخونید تا متوجه  EMD بشین

8-روشن نبودن خودکار whois:

می تواند تاثیر منفی بگذارد اما هنگامی که شما چندین عوامل را با هم می گیرید، اغلب متفاوتر است تا از مدیریت  اشخاصی که یک سایت یا چندین سایت دارند.(کمی سنگین)

9-جریمه ی صاحب دامنه :

اگر گوگل فرد خاصی را به عنوان اسپمر شناسایی کنید، سایت های دیگر که متعلق به این شخص است را مورد حساسیت شدید قرار داده و به بدقت بررسی می کند.

10- پسوند TLD کشور : داشتن کد کشور در سطح دامنه (.cn, .pt , .ca) به رتبه بندی سایت که مربوط به یک کشور خاص است کمک شایانی می کند … اما توانایی های سایت را در رتبه ی بندی در سراسر جهان محدود می کند.

(com. یک دامنه سطح بالای عمومی است و دامنه ir. که برای ایران است یک دامنه سطح بالای کشوری است)

11- کلمات کلیدی در عنوان برچسب ها : عنوان برچسب یک صفحه وب،دومین عامل مهم بعد از محتواست و در نتیجه باعث ایجاد سیگنال های قوی سئو در صفحات فعال می شود.

12- عنوان برچسب هایی که با کلمات کلیدی شروع می شوند: طبق اطلاعات MOZ ،کارایی بهتری نسبت به برچسب هایی که با یکی از کلمات کلیدی پایان می یابد دارند.(یک کلک کوچیک اما بزرگ برای سئو سایت شما!؟

)

13- کلمات کلیدی در توضیحات برچسب : یکی دیگر از سیگنال های مرتبط. در حال حاضر اهمیت ویژه ای ندارد، اما می تواند باعث ایجاد اندکی تفاوت باشد.
14-کلمات کلیدی با ویژگی تگ H1 : تگ H1 دومین عنوان برچسب است که سیگنال های مرتبط را به گوگل می فرستد.

15- کلمات کلیدی که اغلب در اسناد استفاده می شود : داشتن یک کلمه ی کلیدی که نسبت به دیگر کلمات کلیدی بیشتر ظاهر شده و جلب نظر می کند نیز یکی از اعمال مهمی است که باعث فرستادن سیگنال های مرتبط می شود.

16- اندازه ی محتوا : محتواهایی با حجم زیاد وسعت گسترده تری را نسبت به مقالات سطحی کوتاه پوشش می دهند.

17- چگالی کلمات کلیدی : اگر چه این مورد دارای اهمیت چندانی نبود در گذشته اما چگالی کلمات کلیدی هنوز  جزو مواردی است که گوگل برای تعیین موضوع صفحه از آن استفاده می کند. اما استفاده ی بی مورد از این فاکتور می تواند به سایت شما صدمه بزند.



:: برچسب‌ها: 200 فاکتور سئو سایت گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

خرید هاست و دامین ارزان 

 

خرید هاست و دامین ارزان | خرید هاست ارزان خرید هاست | هاست| خرید هاست و دامنه

هاست ایرانی چیست؟

منظور از هاست ایرانی این است که سرور آن در دیتاسنتر های داخل کشور میزبانی می شود.

هاست چیست؟

هاست یا همان فضای وب ، در واقع فضای تخصیص داده شده به هر سایت درون هارد یک سرور در اینترنت است.

خرید هاست و دامین ارزان

این فضا مانند همان فضای هارد کامپیوتر شخصی شما می‌باشد با این تفاوت که این هارد در اینترنت قرار دارد و همیشه و در تمام طول روز و از تمامی نقاط جهان قابل دسترسی است.

خرید هاست و دامین ارزان

شما می‌توانید فایل‌ها، عکس‌ها و یا کلا هر چیز مورد علاقه خود را درون این فضا قرار دهید.

خرید هاست و دامین ارزان



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

سئو چیست؟

چرا به سئو نیاز داریم؟ چرا سئو؟ سئو چیست؟

سئو چیست؟ چرا به سئو نیاز داریم؟ چرا سئو؟

 

مفاهیم مقدماتی سئو و موتورهای جست و جو

سئو؟آیا احتیاج دارید در این زمینه اطلاعات خود را بالا ببرید؟

این مقاله بیش از میلیون ها بار خوانده شده و اطلاعات جامع و حرفه ای که شما در مورد کیفیت بهینه سازی موتورهای جست و جو یا سئو احتیاج دارید را برای شما آماده کرده است.

بهینه سازی موتورهای جست و جو (SEO سئو) سئو چیست؟

SEO عمل بهبود و ارتقاء وب سایت برای افزایش تعداد بازدید کنندگان یک سایت از طریق موتورهای جستجو است.جنبه های مثبت بسیاری در سئو است از جمله کلمات موجود در وب سایت شما و از طریق پیوندهایی که در سایت های دیگر به سمت سایت شما لینک شده است.گاهی اوقات سئو همانند ماده ای مهم است که باعث می شود موتورهای جست و جو بتوانند ساختار وب سایت شما را درک کنند.

سئو تنها برای ایجاد محبوبیت سایت شما در مقابل موتورهای جست و جو نیست. سئو همچنین باعث می شود سایت شما برای همه بهتر به نظر برسد.ما معتقدیم این مورد یک عمل دست در دست است.

این راهنمایی برای توضیح همه ی بخش های سئو – از پیدا کردن عبارات و اصطلاحات (کلمات کلیدی) که باعث تولید ترافیک به سایت شما شده و سایت شما را برای موتورهای جست و جو محبوب می کند و باعث ایجاد لینک های ساخت و بازاریابی منحصر به فرد و پر ارزش برای سایت شما می شود.اگر در این مورد دچار سردرگمی هستید، شما تنها نیستید؛ ما برای کمک به شما اینجا هستیم.

چرا وب سایت من نیاز به سئو دارد؟

بیشتر ترافیک وب،توسط موتورهای اصلی جست و جوی تجاری همانند،گوگل، بینگ، و یاهو کنترل می شود.اگر چه شبکه های اجتماعی و موارد دیگر ترافیک می تواند باعث ایجاد بازدید کننده برای وب سایت شما باشد، موتورهای جست و جو اولین متد ناوبری برای بیشتر کاربران اینترنت هستند. اگر چه این درست است که سایت شما محتوا، خدمات، محصولات، اطلاعات یا چیز دیگری را برای کاربران فراهم می کند، اما این به تنهایی کافی نیست!

موتورهای جست و جو به دنبال مطالب منحصر به فردی هستند که سایت شما ارائه می دهد و طبق آن ترافیک هدفمندی را به سایت شما ارائه می دهند.همان اتفاقی که در جاده ها می افتد.اگر موتورهای جست و جو نتوانند سایت شما را پیدا کنند، یا نتوانند محتوای سایت شما را به پایگاه داده ی خود اضافه کنند،شما فرصت باورنکردنی از ترافیک بازدیدکنندگان به سایت خود را از دست خواهید داد.

در خواست های جست و جو (Search queries) کلماتی هستند که کاربران در فیلد جست و جو تایپ می کنند که دارای ارزش فراوانی هستند.تجریه نشان داده است که ترافیک موتورهای جست و جو باعث موفقیت یا شکست یک سازمان شده اند.ترافیک هدفمند به یک وب سایت می تواند باعث تبلیغات، درآمد و قرار نگرفتن در کانال های بازاریابی را مهیا سازد.سرمایه گذاری در سئو می تواند نرخ بازگشت استثنائی در مقایسه با انواع دیگر از بازاریابی ها به همراه ارتقاء را داشته باشد.

چرا موتورهای جست و جو نمی توانند سایت ما را بدون سئو پیدا کنند؟

با وجود هوشمند بودن موتورهای جست و جو، آن ها هنوز هم به کمک احتیاج دارند.موتورهای بزرگ همیشه برای بهبود عملکر در مورد خزیدن عمیق تر در وب و بازگرداندن نتایج بهتر برای کاربران مورد اصلاح و تغییر قرار می گیرند. با این حال محدودیتی برای چگونگی عملکرد موتورهای جست و جو وجود دارد. در حالی که سئوی درست و استاندارد می تواند هزاران بازدید کننده ی ویژه و افزایش توجه را به سایت شما بدهد، یک حرکت اشتباه می تواند سایت شما را پنهان و به صورت عمیق در نتایج موتورهای جست و جو دفن کند، جایی که سایت شما به ندرت دیده شود.

علاوه بر ایجاد محتواهای در دسترس برای موتورهای جست و جو، سئو نیز به افزایش رتبه ی سایت کمک می کند که این مورد باعث می شود محتوای سایت در جایی قرار بگیرد که موتور جست و جو بتواند به آسانی به آن دسترسی پیدا کند.اینترنت در حال تبدیل شدن به صحنه ی رقابت تنگاتنگی است، شرکت هایی که سئوی سایت خود را تقویت کرده اند یک برتری نسبت به سایرین خواهند داشت و از طرف موتورهای جست و جو به بازدید کنندگان و مشتریان معرفی خواهند شد.

آیا ما می توانم سئوی سایت خود را انجام دهم؟

دنیای جست و جو گرها بسیار پیچیده است، اما برخی از افراد می توانند به راحتی اصول اولیه ی عملکرد موتورهای جست و جو را درک کنند.آموزش های رایگان سئو به صورت گسترده ای در اینترنت، همانند راهنمایی های این مقاله، قابل دسترس است.با ترکیب این آموزش ها با مقداری تمرین می توانید در این راه تبدیل به یک استادکار شوید.

بستگی به زمان ، تعهد یادگیری و پیچیدگی وب سایت شما دارد، ممکن است با وجود شرایطی که در آن هستید تصمیم بگیرید که این کار را به یک متخصص واگذار کنید.عملکرد شرکت های برای اعمال سئو در سایت می تواند متفاوت باشد.برخی از آن ها به صورت تخصصی و برخی دیگر با رویکردی کلی تر و گسترده تر عمل می کنند.

راهنمای استخدام سئو کار و مشاور سئو با 5 نوع متخصص برای وبمستران

در هر صورت، این مورد بستگی به درک شرکت  از مفاهیم اصلی دارد و این سوال ها رو از خودتون بپرسید ؟؟

ابزار لازم سئو سایت را در دسترس دارید؟

زمان شما چقدر ارزشمند است؟

تجربه وقدرت حل مسائل سئو سایت را دارید؟

با کلمات کلیدی و نحوه انتخاب آنها آشنایی دارید؟

از قدرت ریسک / هزینه / شرایط متفاوت / افت / پیشرفت و مشکلات آگاهی دارید؟

آیا با HTML آشنایی دارید؟

آیا میتوانید هوشمندانه محتوای سایت خود را بروزرسانی کنید؟

SEO Guide سئو چیست؟

خدمات ما:سئو در اصفهان,سئو وردپرس,سئو سایت,سئو وبلاگ,آموزش سئو,خدمات سئو,سئو,سئو,سئو

 


:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

عکس عکس های خفن

تصاویر همدردی ایرانیان با مردم فرانسه

عکس همدردی ایرانیان با مردم فرانسه

بیوگرافی کامل مهناز افشار + عکس

عکس جدید مهناز افشار در کنار دخترش

عکس بازیگر زن ایرانی | مهناز افشار

بیوگرافی کامل مهناز افشار + عکس

 
سری جدید عکس نوشته های مذهبی

عکس نوشته های مذهبی

 

سری جدید عکس نوشته های مذهبی

سری جدید عکس نوشته های مذهبیسری جدید عکس نوشته های مذهبیسری جدید عکس نوشته های مذهبیسری جدید عکس نوشته های مذهبیسری جدید عکس نوشته های مذهبیسری جدید عکس نوشته های مذهبیسری جدید عکس نوشته های مذهبی
سری جدید عکس نوشته های مذهبی

سری جدید عکس نوشته های مذهبی

تصویر زیبایی از کودکی لیلا اوتادی
عکس هنرمندان در افتتاحیه ی اکران فیلم شیفت شب

عکس هنرمندان در افتتاحیه ی اکران فیلم شیفت شب

عکس هنرمندان در افتتاحیه ی اکران فیلم شیفت شب

عکس هنرمندان در افتتاحیه ی اکران فیلم شیفت شب



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری
عکس های بازیگر زن ایرانی خاطره حاتمی

عکس های جدید منتشر شده از خاطره حاتمی

عکس جدید خاطره حاتمی بازیگر زن ایرانی + بیوگرافی

عکس های بازیگر زن ایرانیخاطره حاتمی با تیپ های متفاوت

عکس های بازیگر زن ایرانیخاطره حاتمی

عکس های بازیگر زن ایرانی خاطره حاتمی

عکس های بازیگر زن ایرانی خاطره حاتمی

بیوگرافی خاطره حاتمی

خاطره حاتمی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. آخرین حضور او در تلویزیون، بازی در نقش سمانه در مجموعه تلویزیونی راه طولانی (۱۳۹۱) است.
زمینه فعالیت : بازیگر سینما تلویزیون
ملیت : ایران
تولد : ۱۳۶۲
تهران
سال‌های فعالیت : ۱۳۸۱ تاکنون

مصاحبه با خاطره حاتمی
اگرچه برای حاتمی در طول زندگی حرفه‌ایاش حادثه‌ای که منجر به آسیب جسمی شود، اتفاق نیفتاده است اما او تجربه‌هایی دارد که شاید صرف این تجربه‌ها برای برخی از ما حکم یک حادثه وحشتناک را داشته باشد. او تعریف می‌کند: در فیلم «صندلی خالی» به کارگردانی سامان استرکی، من باید نقش جنازه‌ای را بازی می‌کردم که قرار بود زنده شود، از جایش بلند شود و حرف بزند. برای گرفتن این صحنه ما یک شب سرد زمستانی در بیمارستان شهرری مشغول فیلمبرداری بودیم. ساعت سه نیمه‌شب بود و من باید داخل سردخانه می‌خوابیدم. به من کفن پوشاندند و آماده‌ام کردند که داخل یخچال بروم اما متوجه شدیم که آن شب دو جنازه به سردخانه منتقل شده‌ است و من ناگزیر باید کنار آن دو در یخچال باشم. برخی از عوامل فیلم نگران شده بودند و فکر نمی‌کردند که من چنین شرایطی را قبول کنم اما برخلاف تصور عوامل فیلم من اصلا نترسیده بودم. وقتی که در یخچال را بستند، من یک لحظه به‌خاطر آوردم که در کنار دو جنازه واقعی تنها هستم. حس عجیبی به من دست داد و اتفاقا کار طوری پیش رفت که ناچار شدیم این صحنه را چندبار تکرار کنیم و من بیشتر از آنچه انتظار داشتیم، حدود ۶ ـ ۵ دقیقه در آن سرما و آن شرایط خاص کنار دو جنازه داخل یخچال بودم.
از دیگر تجربه‌های من که شاید برای بعضی خانم‌ها حکم یک کابوس را داشته باشد، تجربه‌ای است که در فیلم قرنطینه داشته‌ام و گریم آن‌طوری بود که باید موهای سرم تراشیده می‌شد. خیلی از بازیگران زن بازی در چنین نقش‌هایی را قبول نمی‌کنند چرا که این گریم محدود به صحنه فیلمبرداری نیست و باید چندوقتی با آن زندگی کرد! اما من حاضر شدم که موی سر و ابروهایم را بتراشند و حتی مژه‌هایم را هم رنگ کردند و رنگ ناخن‌هایم را ‌با حنا تغییر دادند.
فیلم‌شناسی
دختران (۱۳۹۰)
شش نفر زیر باران (۱۳۸۹)
در امتداد شهر (۱۳۸۹)
همبازی (۱۳۸۸)
صندلی خالی (۱۳۸۷)
قرنطینه (۱۳۸۶)
گرگ و میش (۱۳۸۵)
ناف (۱۳۸۱)
شیرین (۱۳۸۶)
مجموعه‌های تلویزیونی
فقط به خاطر تو (۱۳۸۲)
پول کثیف (۱۳۸۲)
گاوصندوق (۱۳۸۸)
راه طولانی (۱۳۹۱)
بیدارباش (۱۳۹۱)
باغ شیشه ای (۱۳۸۹)

عکس های بازیگر زن ایرانی خاطره حاتمی

عکس های بازیگر زن ایرانی خاطره حاتمیعکس های بازیگر زن ایرانی خاطره حاتمی

خاطره حاتمی | عکس های خاطره حاتمی باریگر زن ایرانی+ بیوگرافی کامل



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری
عکس های بازیگر زن ایرانی


:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری
عکس های بازیگر زن ایرانیتینا آخوند تبار

عکس های دیده نشده و جالب تینا آخوند تبار

عکس های بازیگر زن ایرانیتینا آخوند تبار

تینا آخوند تبار

تینا آخوند تبار

تینا آخوند تبار

تینا آخوند تبار

بیوگرافی تینا آخوند تبار
نام و نام خانوادگی : تینا آخوند تبار
متولد : ۵ خرداد ماه ۱۳۶۶
مدرک تحصیلی : لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب
تینا آخوند تبار در خانواده ثروتمند که اصالتا به روستای سراسب بخش بلده شهرستان نور استان مازندران برمیگردد متولد شد او علاقه زیادی به بازیگری دارد و پس از گذراندن دوره ۶ ماهه آموزش بازیگری استاد سمندریان برای ایفا نقش در فیلم طلاق به سبک ایرونی انتخاب شد. او دوره آموزش گریم هم دیده است و در نقاشی هم حرفی برای گفتن دارد. بازیگر جوان کشورمان یک پرسپولیسی دو آتیشه هست به حدی که در نوجوانی با لباس پسرانه به همراه پدرش به تماشای دربی در استادیوم آزادی می رود.

عکس های بازیگر زن ایرانیتینا آخوند تبار

عکس های بازیگر زن ایرانیتینا آخوند تبار

تینا آخوند تبار

تینا آخوند تبار

تینا آخوند تبار

تینا آخوند تبار

تینا آخوند تبار | عکس های تینا آخوند تبار بازیگر زن ایرانی+ بیوگرافی کامل

تینا آخوند تبار | عکس های تینا آخوند تبار بازیگر زن ایرانی+ بیوگرافی کامل

بیوگرافی تینا آخوند تبار+عکس

بیوگرافی تینا آخوند تبار+عکس

بیوگرافی تینا آخوند تبار+عکس

بیوگرافی تینا آخوند تبار+عکس

تینا آخوند تبار | عکس های تینا آخوند تبار بازیگر زن ایرانی+ بیوگرافی کامل

..........



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

سئو وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت‌ها و وبلاگ هاست برای محتوای آموزشی، تجاری، علمی و… همچنین قابلیت ایجادسایت‌های اجتماعی با افزونه‌های قدرتمند همچون buddypress . ایجاد انجمن با افزونه bbpress، و… را داراست که با زبان برنامه نویسیپی اچ پی نوشته شده و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود.همچنین نسخه ای برای پست‌گرس‌کیوال نیز موجود می‌باشد این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است.
حال با این قابلیت هایی که وردپرس دارد افراد بسیاری برای ایجاد سایت و وبلاگ به سمت این سیستم مدیریت محتوا می روند.
سئو همواره یکی از مهمترین نکات قابل توجه در راه اندازی یک وبسایت بوده و هست. به همین دلیل در سایت های وردپرسی هم شاهد این موضوع هستیم که وبمستران توجه ویژه ای به بحث سئو وردپرس داشته باشند.

یک سایت اینترنتی اگر بهترین مطالب را داشته باشد، بهترین گرافیک را داشته باشد و… اما کسی آنها را نبیند هیچ ارزشی نخواهد داشت. . مبحث سئو به دلیل اینکه بیشتر سایت ها به صورت جست و جوی کاربران در موتورهای جست و جو دیده می شوند موردی غیر قابل چشم پوشی است. و این مورد برای سایت هایی که به صورت اینترنتی کسب درآمد می کنند و به دنبال مشتری های بیشتری هستند از اهمیت بالایی برخوردار است.
سئوی وردپرس به دلیل زیاد بودن طرفداران استفاده از این سیستم مدیریت محتوا با هر نوع کسب و کاری در رقابت بر صدر نشینی در موتورهای جست و جو مبحث مهمی است.
بهینه سازی موتورهای جست و جو (Search Engine Optimize=SEO) بعد از ایجاد سایت مهمترین کاری است که باید توسط مدیر سایت برای ماندن در عرصه ی رقایت و افزایش بازدیدکنندگان سایت انجام گیرد.
سئو نیز همانند دیگر شاخه های طراحی سایت نیازمند تخصص و دانش سئو است که به طبع نیازمند آموزش و یادگیری است.پس در این مورد توجه لازم را داشته باشید که برای انجام این کار تخصص افراد را بسنجید و بی گدار به آب نزنید.
تیم متخصص طراحی سایت در اصفهان در شاخه ی سئوی وردپرس در اصفهان آماده به خدمت رسانی است. به بودن در کنار 10 سایت برتر موتورهای جست و جو بیندیشید.
با ما در اوج باشید و به بهترین ها بیندیشید.

خدمات ما:سئو در اصفهان,سئو وردپرس,سئو سایت,سئو وبلاگ,چرا به سئو نیاز داریم؟ چرا سئو؟ سئو چیست؟,آموزش سئو,خدمات سئو,سئو,سئو,سئو



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

بهینه سازی موتورهای جست و جو (SEO) سئو چیست؟

SEO عمل بهبود و ارتقاء وب سایت برای افزایش تعداد بازدید کنندگان یک سایت از طریق موتورهای جستجو است.جنبه های مثبت بسیاری در سئو است از جمله کلمات موجود در وب سایت شما و از طریق پیوندهایی که در سایت های دیگر به سمت سایت شما لینک شده است.گاهی اوقات سئو همانند ماده ای مهم است که باعث می شود موتورهای جست و جو بتوانند ساختار وب سایت شما را درک کنند.

سئو تنها برای ایجاد محبوبیت سایت شما در مقابل موتورهای جست و جو نیست. سئو همچنین باعث می شود سایت شما برای همه بهتر به نظر برسد.ما معتقدیم این مورد یک عمل دست در دست است.

این راهنمایی برای توضیح همه ی بخش های سئو – از پیدا کردن عبارات و اصطلاحات (کلمات کلیدی) که باعث تولید ترافیک به سایت شما شده و سایت شما را برای موتورهای جست و جو محبوب می کند و باعث ایجاد لینک های ساخت و بازاریابی منحصر به فرد و پر ارزش برای سایت شما می شود.اگر در این مورد دچار سردرگمی هستید، شما تنها نیستید؛ ما برای کمک به شما اینجا هستیم.



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری
 

امروزه بازار وب سایت ها بسیار داغ است و هر فردی دوست دارد وب سایتش در صفحات اول نتایج جست و جو باشد و بازدید کنندگان فراونی را به سمت سایت خود جذب کند. این مورد برای شرکت های فروش محصول و خدمات و شرکت های تبلیغاتی بسیار مهم است زیرا که محبوب بودن سایت برابر با فروش و درآمد بیشتر است. حال چه اتفاقی رخ می دهد که در این دنیای مجازی برخی سایت ها در صفحات اول نتایج جست و جو قرار می گیرند و روزانه هزاران بازدید کننده را به سمت سایت خود می کشانند؟

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که  چرا بازدید روزانه ی برخی از سایت ها 10000 ولی بازدید ماهانه ی شما حتی به 1000 هم نمی رسد؟ جواب این سوال بسیار آسان است، آن ها SEO را به خوبی اجرا کرده اند.تفاوت بین رتبه بندی در صفحه اول گوگل در مقایسه با رتبه بندی در صفحه ی دوم گوگل حدود 57% است،که به این معنی است که اگر سایت شما در صفحه ی دوم گوگل باشد ترافیک شما حدود 57% در هر لحظه پایین تر از سایتی است که در صفحه ی اول گوگل است.تصور کنید که چه تعداد از مشتریان بالقوه ی خود را از دست داده اید!
سئو SEO (Search Engine Optimize) چیست؟ در واقع سئو اصولی است که باید در سایت خود رعایت کنید تا آن را برای موتورهای جست و جویی چون گوگل بهینه کنید.
یکی از مورادی که برای محبوب شدن سایت باید مورد توجه قرار داد رعایت قوانین موتورهای جست و جو برای محبوب شدن سایت برای آن هاست، .اصول سئو نیز همانند مباحث دیگر به صورت قانونی و غیر قانونی صورت می گیرد. اصول کلاه سفیدسئو اصولی است که از راه درست صورت گرفته و موافق موتورهای جست و جو است و اصول کلاه سیاه سئو روش های تقلبی است که پس از مدتی توسط موتورهای جست و جو شناسایی شده و از دور رقایت ها خارج شده یا پنالتی می شود.
تیم سئو در اصفهان برای اعمال اصول کلاه سفید سئو آماده به خدمت رسانی است. سایت خود را برای سئو سازی به گروه متخصصین ما بسپارید.

خدمات ما:سئو در اصفهان,سئو وردپرس,سئو سایت,سئو وبلاگ,چرا به سئو نیاز داریم؟ چرا سئو؟ سئو چیست؟,آموزش سئو,خدمات سئو,سئو,سئو,سئو



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری
طالع بینی روز شنبه 9 آبان 1394

فال روزانه شنبه 9 آبان 1394

فال روزانه متولدین فروردین:

شما طوری در مورد خود حرف می‌زنید که انگار همه چیز خیلی عالی است، اما مثل اینکه مشکلاتی هم وجود دارد. شما خیلی با مسائل حاشیه‌ای و جزئی درگیرید که از حل کردن آنها هم اجتناب می‌کنید، بنابراین سعی کنید که چیزهایی که برایتان ارزشمندند را از دست ندهید. حتی اگر وسوسه می‌شوید که استراحت کرده و بقیه روزتان را با فکر کردن سپری کنید، ولی الان باید بر روی فهرستی که از وظایفتان تهیه کرده‌اید تمرکز کنید.بد نیست کمی از فکر و خیال های راحت بیرون بیایید و به چیزهای هیجان انگیز فکر کنید. اگر امروز برنامه ی اجتماعی خاصی ندارید، به شما توصیه می شود که وقت بگذارید و رویاپردازی کنید. این که باید رویاپردازی کنید به این معنی نیست که همه ی روز را بخوابید، بلکه از شما انتظار می رود که در کنار این رویابافی ها قابلیت های تان را هم به نمایش بگذارید. با دوستانی که تشویق تان می کنند تا جادوی درون تان را بیابید بیشتر ارتباط برقرار کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

وقتی که سیاره ونوس در نشانه ماه سنبله تحلیل‌گر و همچنین در پنجمین خانه شما، یعنی خانه عشق قرار می‌گیرد، شما به سوی خیال‌پردازی و رویا پردازی کشیده می‌شوید. اما امروز ارتباطش با نپتون تیره و تاریک می‌تواند باعث آشفته شدن افکار شما شده و شما را تشویق کند که خواسته‌هایتان را فراموش کنید. شما زیاد به خودتان مطمئن نیستید، بنابراین امکان دارد تصمیم نادرستی بگیرید. هم اکنون به جای اینکه به غرایز خود اطمینان کنید، بر پایه واقعیت تصمیم گیری کنید.امروز باید از نیازهای شخصی تان بگذرید و به دیگران کمک کنید تا نگرانی های شان برطرف شود. دل تان می خواهد که اهداف کاری خود را با دوستانی که مثل شما فکر می کنند در میان بگذارید. اما یادتان نرود که باید وظایف تان را هم به همین ترتیب انجام بدهید، هیچ راه گریزی وجود ندارد. تعهدات تان را انجام دهید و طوری عمل کنید که به نفع همه باشد.

فال روزانه متولدین خرداد:

امروز روز رضایت بخشی نخواهد بود، چرا که شما فکر می‌کنید زندگی دیگران از شما بهتر است. شما از تصویری که در ذهن خود مجسم کرده بودید دور افتاده‌اید و نمی‌توانید به تکامل برسید. اگر شما نتوانید به خاطر داشته‌های خود شکرگزار باشید، مطمئناً ناامید خواهید شد. یادتان باشد که آشفته شدن ذهنتان برای اینکه بفهمید باید دیدتان را مثبت کنید کفایت می‌کند.امروز ممکن است در موقعیتی گیر کنید که از کنترل شما خارج است و همین اعصاب تان را به هم خواهد ریخت. نمی توانید بفهمید که موضوع از چه قرار است. ذهن تان را خسته نکنید، چون عقل و منطق امروز به کارتان نمی آید. باید بدانید که هیچ چیز در اطراف تان قابل تغییر نیست، پس بیهوده نجنگید. همه چیز را همین طوری که هست قبول کنید. تا به سمت جلو حرکت نکنید نخواهید دانست که آن طرف تر چه می گذرد.

فال روزانه متولدین تیر:

اگر یکی از دوستان نزیک شما بخواهد بر خلاف حدودی که شما برای خود تعیین کرده‌اید خودش را بالا بکشاند و پیشرفت کند، شاید شما از نظر احساسی خودتان را کنار بکشید و یا شاید فقط به طور کامل از این شرایط فاصله بگیرید. شما با این نوع رابطه احساس راحتی می‌کنید و البته به تغییراتی که صمیمیت بیشتر در زندگی‌تان پدید می‌آورد اطمینان ندارید. اگرچه شما راحت‌تر هستید که مشاهدات خود را نادیده بگیرید، اما بهتر است در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت کنید.اگر امروز بخواهید برای حل مشکلات تان از عقل کمک بگیرید بی فایده است. راهکارهای منطقی به هیچ وجه به دردتان نمی خورد، بهترین کاری که می شود با مشکلات احساسی کرد این است که آن ها را بروز دهید. شاید باز هم نتوانید به یک راه حل سریع دست پیدا کنید، اما حداقل اش این است که واقعیت را با دیگران در میان گذاشته اید و آن ها هم حرف های شما را شنیده اند.

فال روزانه متولدین مرداد:

شما امروز خیلی احساس ناامنی خواهید کرد، بخصوص اگر یکی از دوستان نزدیکتان و یا شریکتان با بهتر جلوه دادن چیزهایی که خیلی هم خوب نیستند شما را خوب راهنمایی نکند. اگرچه شما هم اکنون می‌توانید به وضوح ببینید که یکی از اطرافیان‌تان تلاش می‌کند شما را بفریبد، اما امکان دارد دلیل این عصبانیت اخیر شما بیشتر ترس‌های خودتان باشد نه رفتار آنها. پس قبل از اینکه عجولانه تصمیم بگیرید، تمام حقایق را بررسی کنید.اگر دوست تان دست یاری به سوی شما دراز نکرد خیلی ناراحت خواهید شد، اما بهتر است در چنین مواردی آرامش تان را حفظ کنید. یک برداشت غلط می تواند همه ی کارها را خراب تر کند. پس به جای این که مشکلات تان ر بیشتر کنید، بهتر است به حفظ آرامش فکر کنید. فرار از احساسات تان فقط یک راه حل موقتی است. نباید از کسی انتظار کمک داشته باشید، بلکه این وظیفه ی خودتان است که قبل از هر کس دیگری به فکر یک راه حل باشید.

فال روزانه متولدین شهریور:

شما امروز مطمئن نیستید که چه چیزهایی برایتان بیشترین اهمیت را دارا هستند، چون که شما موقتاً توانایی تجزیه و تحلیل کردن اتفاقات و تشخیص دادن دروغ از واقعیت را از دست داده‌اید. درحال حاضر شما واقعاً می‌خواهید به دور و بری‌های خود اطمینان کنید که این موضوع می‌تواند سبب ناامیدی و سرخوردگی‌تان بشود. اگر چه قصد و نیت شما همیشه خیر بوده است، اما تصمیم گیری کردن بر اساس اولویت‌های شخصی می‌تواند منجر به بیراهه رفتن شما بشود.معمولا می توانید موقعیت را به درستی تحلیل کنید و چیزهای مهم را تشخیص دهید، اما امروز اوضاع فرق می کند. امروز حتی نمی توانید دو چیز ساده را از هم متمایز کنید. بهترین کاری که اکنون از شما برمی آید این است که صبور باشید. قبل از این که متوجه شوید همه ی تردیدها کنار خواهد رفت.

فال روزانه متولدین مهر:

ونوس سیاره بخت شما در دوازدهمین خانه‌تان، یعنی خانه خیال و رویا قرار گرفته است و امروز به شما توانایی عشق ورزیدن و در رویا و خوشی زندگی کردن را می‌دهد. اما نپتون بین شما و پنجمین خانه تان یعنی خانه احساسات عاشقانه فاصله انداخته است و شما را تشویق می‌کند که واقعیت را به تخیلات خود ترجیح بدهید. این دو سیاره ذهن شما را آشفته کرده و به مسیرهای متفاوتی می‌کشانند، بنابراین امروز شما خودتان دقیقاً نمی‌دانید که چه چیزی می‌خواهید. بهتر است امروز را با بی‌خیالی بگذرانید، تا اینکه اواسط هفته اوضاع به روال معمول خود برگردد.امروز خلاقیت های تان بالا خواهد گرفت. انگار به خاطر ضربه های تلخی که در گذشته خورده اید اکنون قصد دارید خودتان را محدود کنید. باید فرق آن روزهای تلخ گذشته و زمان حال را متوجه شوید. اگر می خواهید که قابلیت های تان را به نمایش بگذارید باید به هنرمند درون تان اجازه دهید کارش را بکند. برای این که اعتماد به نفس تان بالا رود باید آن چه را در دل دارید بروز دهید.

فال روزانه متولدین آبان:

امروز وقتی که شما به خاطرات دوران کودکی خود فکر می‌کنید ذهنتان آشفته می‌شود، چراکه متوجه شده‌اید شما تا بحال فقط یک روی سکه را دیده‌اید. اما هرقدر بیشتر سعی می‌کنید این قسمت‌های گمشده را پر کنید، می‌فهمید که تا بحال هیچ چیز نمی‌دانستید. این موضوع باعث ناامیدی‌تان شده است، برای اینکه آرزوی شما برای دست یافتن به اطلاعاتی خوب تبدیل به دل مشغولی همیشگی‌تان شده است. شما فقط باید خود را از این چرخه ناراحت کننده خارج کرده و به زمان حال برگردید.به احساسات تان اطمینان ندارید و به خاطر همین دچار تنش شده اید. معمولا دچار چنین سردرگمی هایی نمی شوید و حتی گاهی نظرات تان با دیگران خیلی متفاوت است. اما امروز به خاطر ترس است که نمی توانید تصمیم بگیرید. نباید وقت تان را تلف کنید، بهتر است همین الآن دست به کار شوید. برای این که زودتر به نتیجه برسید باید هر چه سریع تر با ترس های تان مواجه شوید.

فال روزانه متولدین آذر:

نقش هدایت کننده شما در منزل و یا در اجتماع امروز برای خودتان خیلی اهمیت دارد، اما می‌تواند شرایط سختی را نیز برایتان به وجود آورد. شما می‌دانید که چه چیزی برای اطرافیانتان بهتر است، اما ممکن است آنها با نظرت شما مخالفت کنند. در حالیکه سعی می‌کنید هرکسی را متقاعد کنید که شما درست می‌گویید، استفاده کردن از منطق اصلاً کارساز نخواهد بود. لازم است به دوستان و همکارانتان اجازه بدهید راه خود را بروند تا خودشان حقیقت را کشف کنند.باید به تصاویر مختلفی که در ذهن تان می چرخد معنا ببخشید. بدون این که افکارتان را قضاوت کنید اجازه دهید که آزادانه مسیر طبیعی شان را طی کنند. یادتان باشد که عقب نشینی نکنید، بگذارید افکار مثبت و منفی با هم بروز کند. بعدا می توانید آن ها را از هم جدا کنید و فقط روی بعضی از آن ها متمرکز شوید. الآن فقط کافی است راه را باز بگذارید تا افکارتان بروز کند.

فال روزانه متولدین دی:

حتی اگر شما در زمینه مسائل مالی همیشه تصمیمات درستی گرفته باشید، اما امروز که نپتون در دومین خانه شما، یعنی خانه مادیات قرار گرفته و حواس شما را از روش‌های منطقی منحرف می‌کند، شما این لیاقت و کاردانی خود را از دست می‌دهید. اگر شما چیزی را بینید که ازش خوشتان بیاید، فکر می‌کنید که شایستگی داشتنش را دارید، اما شما نباید پول‌هایی را که با سختی به دست آورده‌اید به خاطر خریدن چیزهای خیلی گران که نیازی نیز بهشان ندارید تمام کنید. اگر هنوز شما فکر می‌کنید که تصمیم درستی گرفته‌اید، پس چند روز صبر کرده و بعد اگر نظرتان عوض نشد بروید و چیزی را که می‌خواستید بخرید.امروز ممکن است خاطرات گذشته یا دردهای جسمی و روحی تلخی را که تجربه کرده اید دوباره به یاد بیاورید. اما حالا که عاقل تر شده اید طور دیگری به این تجربیات نگاه می کنید و این دقیقا همان کاری است که از شما انتظار می رود. اکنون زمان آن است که یک بار و برای همیشه با گذشته مواجه شوید. آینده در انتظار شماست و جای وقت تلف کردن نیست.

فال روزانه متولدین بهمن:

شما فکر می‌کنید قصد و نیات عاطفی خود را خیلی واضح و روشن بیان می‌کنید، اما امکان دارد یک نفر گفته های شما را کاملاً اشتباه متوجه شود. رابطه برقرار کردن زمانی با مشکل مواجه می‌شود که احساسات آنقدر قوی باشند که زبان از صحبت کردن در موردش عاجز بماند. بنابراین وقتی درحال صحبت کردن هستید از دیگران بپرسید از گفته‌های شما چه فهمیده‌اند تا بفهمید که آیا پیام خودتان را درست را رسانده اید یا نه.امروز یک بار دیگر به شما فرصت داده می شود تا رویاهای تان را عملی کنید. تردید را کنار بگذارید و از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. اگر کارها آن طور که انتظار داشتید پیش نرفت خودتان را ناراحت نکنید، چون وقتی به هدف نزدیک باشید این چیزها مشکلی درست نخواهد کرد. تا دست به کار نشوید اتفاق خاصی نمی افتد.

فال روزانه متولدین اسفند:

شما امروز به حدی دلسوز شده‌اید که سعی می‌کنید تمام خواسته‌های اطرافیانتان را برآورده کنید. اما این کاری که می‌کنید اصلاً کار درستی نیست. چرا که پایان خوشی برای شما نخواهد داشت. اگر نمی‌توانید میزان توقعات افراد دیگر را بسنجید نگرانی به دلتان راه ندهید. برای اینکه دوست و یا نامزدتان از شما توقعات غیر معمول دارد. فقط تا حد امکان بهش نشان دهید که هم راستگو هستید و هم گوش شنوا برای شنیدن حرف‌هایش دارید.همه ی تردیدهایی که به تازگی تجربه کرده اید امروز ناپدید شده اند. دوست دارید که مثل همیشه به دریای رویاها پناه ببرید و در اعماق آن غوطه ور شوید. هر وقت که حقیقت روشنی خود را از دست داد بدانید که زیاده روی کرده اید. ذهن رویاپرداز شما با کهکشان ها پیوند دارد، اما شما این پیوند را به چشم نمی بینید.

فال عطسه  طالع بینی روز شنبه 9 آبان 1394



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

 استخدام در بانک پاسارگاد - سال 94

استخدام در بانک پاسارگاد - سال 94,استخدام بانک سال 94,بانک پاسارگاد استان تهران در نظر دارد به تامین سرمایه های انسانی مورد نیاز شعبه های خود در تهران و اسلامشهر از واجدین شرایط پس از ثبت نام الکترونیکی و بر اساس اولویت های مورد نیاز، جهت شغل بانکدار و منشی استخدام ...



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

دانلود آهنگ های جدید ایرانی با لینک مستقیم

Payam-Fathi-Khodahafez-Nagoo

 

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس و آرمین فنسر به نام حواست هست

دانلود آهنگ جدید مرتضی اصغریان به نام جای خالی

دانلود آهنگ جدید میثم جمشیدپور به نام نرو نرو

Download New music By Meysam Jamshidpour Called Naro Naro

 

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام ریکال

Download New music By Ahmad Saeedi Called Recall


 ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  , 



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

 راه راه کردن با دو رنگ متفاوت با css و JQuery

استفاده از جدول برای نمایش اطلاعات به صورت منظم تر و ملموس تر بسیار مرسوم است. در این مقاله هدف این است که به دلیل راحتر خوانده شدن جدول و پیشگیری از اشتباه خواندن سطرها توسط بازدیدکنندگان و کاربران جلوگیری به عمل آید.

یکی از روش های کاهش اشتباه در جدول خوانی استفاده از دو رنگ است. به این صورت که یک در میان رنگ سطر جدول ها تغییر کند. انجام این کا روش های فراوانی است که در این مقاله یکی از روش های ساده ی آن توسط چند خط کد CSS3 را آموزش خواهیم داد، که نیازی به هیچ گونه کد جاوا اسکریپت ندارد. توسط کدی که در ادامه خواهید دید نتیجه ی کار به صورت تصویر زیر خواهد بود:

نمایش جدول به صورت راه راه با دو رنگ متفاوت

برای متفاوت نشان دادن رنگ هر سطر به صورت یک در میان کافیست دستور CSS زیر را روی آن اعمال کنید.

کدهای CSS

پارامتر odd در این قطعه کد به منظور پر رنگ نشان دادن سطرهای فرد است. حال اگر قصد دارید این مورد روی سطرهای زوج اعمال شود کافیست آن را به even تغییر دهید.
و همچنین می توانید این کار را توسط کد HTML به صورت زیر انجام دهید.

کدهای HTML

راستی جی کوئری رو یادم رفت بگم (سلکتورهای جی کوئری فوق العاده هوشمند وقوی تر از css هستند که در مقاله های بعدی با آنها آشنا خواهید در وب سیتی!)

در کد بالا میگم سطر های زوج و انتخاب کن و یک بردر سه پیکسلی هم بده همین!

منتظر مقالات دیگر ما باشید….

 

 

نمایش جدول به صورت راه راه با دو رنگ متفاوت با css و JQuery

 



:: بازدید از این مطلب : 698
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

تاریخ و زمان پخش سریال های آمریکایی

روند تکامل انسان نسبت به اجدادش

عوارض نوشیدن آب زیاد

پایان عمر علم طراحی وب

مانکن ۴۶ ساله کانادایی در جنگ علیه داعش

Ferrari F12 berlinetta

چند مدل برای بستن دستمال گردن

رویا نونهالی در کنار همسرش

توافق به دست نیامده اما مذاکرات ادامه دارد

همه چیز درباره ی دستگاه تناسلی مردانه+فیلم

 

: 



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری
طراحی سایت در اصفهان,طراحی وب سایت در اصفهان
 

,, 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در اصفهان,طراحی وب سایت در اصفهان آموزش طراحی سایت در اصفهان, اصفهان طراحی سایت, اصفهان طراحی وب سایت, سایت ارزان طراحی سایت در اصفهان, سایت طراحی سایت و وب سایت اصفهان, سایت طراحی وب سایت در اصفهان, سفارش طراحی سایت در اصفهان, شرکت در اصفهان و طراحی وب سایت, شرکت طراحی وب سایت در اصفهان و ایران, طراجی پوسته وردپرس در اصفهان, طراحی انواع سایت در اصفهان, طراحی انواع وب سایت در اصفهان, طراحی سایت آژانسهای مسافرتی در اصفهان, طراحی سایت آژانسهای هواپیمایی در اصفهان, طراحی سایت ارزان در اصفهان, طراحی سایت ارزان قیمت در اصفهان, طراحی سایت اصفهان,طراحی سایت املاک در اصفهان, طراحی سایت تفریحی در اصفهان, طراحی سایت خبری در اصفهان, طراحی سایت داروحانه در اصفهان, طراحی سایت در اصفهان, طراحی سایت در ایران, طراحی سایت دولتی در اصفهان, طراحی سایت رزرو در اصفهان, طراحی سایت شخصی در اصفهان, طراحی سایت شرکتی در اصفهان, طراحی سایت هتل در اصفهان, طراحی سایت پزشکی در اصفهان, طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان, طراحی قالب وردپرس در اصفهان, طراحی وب سایت ارزان در اصفهان, طراحی وب سایت اصفهان, طراحی وب سایت حرفه ای در اصفهان, طراحی وب سایت در اصفهان, طراحی وب سایت در ایران,طراحی وب سایت شرکتی در اصفهان, طراحی وب سایت پزشکی در اصفهان, طراحی پرتال در اصفهان, وب سایت طراحی سایت در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

طراحی سایت در سراسر ایران

طراحی سایت در سراسر ایران,طراحی وب سایت در سراسر ایران

تیم طراحی سایت وب سیتی با نیروی کار متخصص و حرفه ای آماده ی ارائه ی خدمات در سراسر ایران

طراحی سایت در سراسر ایران

طراحی سایت در سراسر ایران

تیم طراحی وب سیتی با نیروی کار متخصص و حرفه ای آماده ی ارائه خدمات طراحی سایت در ایران می باشد. مهم نیست که در کدام نقطه از ایران هستید، شما به راحتی می توانید سفارش سایت خود را به تیم طراحی وب سیتی بسپارید و دقیقن سایتی مطابق با خواسته ی خود را دریافت کنید.

تیم متخصص و حرفه ای وب سیتی با ارائه ی خدمات طراحی و سئو سایت آماده ی خدمت به شما مشتریان عزیز است. وب سیتی همچنین در زمینه های طراحی قالب و سیستم های اختصاصی نیز دارای متخصصین قدرتمند و حرفه ای می باشد.

مشتریان عزیز می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری با تیم ما در ارتباط باشند و نظاره گر روند طراحی سایت در طول انجام پروسه باشند و نظرات خود را در طول طراحی سایت با طراح در میان گذاشته و پروژه را نظارت کنند.

با پیشرفت تکنولوژی فاصله معنایی ندارد؛ به راحتی می توانید با مرکز مشاوره ی طراحی وب سیتی تماس گرفته و بعد از مشاوره های لازم (بی نهایت دقیقه) اقدام به سفارش سایت خود با جدید ترین متدها و به روز ترین استاندارد ها نمایید.

ما به همه ی سوال های شما پاسخ می دهیم.و می توانید با در نظر گرفتن همه ی جوانب سفارش خود را ثبت کنید.

تیم وب سیتی با طراحی اختصاصی و حرفه ای سایت و پشتیبانی بعد از طراحی همه چیز را تحت کنترل دارد، شما می توانید آسوده استراحت کنید و نگران چیزی نباشید.با مدیریت سئو سایت توسط وب سیتی سایت خود را در صفحه ی اول نتایج گوگل ببینید.

طراحی سایت در سراسر ایران



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا حیدری

۶ روش سئو سازی در طراحی وب سایت و قالب وردپرس برای افزایش بازدید

۶ روش سئو سازی در طراحی وب سایت و قالب وردپرس برای افزایش بازدید 

 

طراحی وب سایت و قالب وردپرس

یکی از شرکت های بزرگ در زمینه بهینه سازی وب سایت که به اسم DigiTech Web Design معروف است میگوید”موثر ترین راه برای رسیدن به  رتیه بندی بالا استفاده از سئو میباشد” در واقع سئوسازی,طراح وب سایت را قادر میسازد انواع روش های افزایش بازدید سایت را در اختیار بگیرد در حقیقت طراحی وب سایت و سئو بهم متصل هستند برخی از این روش ها عبارتند از:

۱-URL: هنگامی که تصمیم به انتخاب آدرس سایت میگیرید در نظر داشته باشید که آدرس انتخابی رابطه کاملی با محتوا و کلمات کلیدی سایت داشته باشد.این عمل موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان را بیشتر به سایت شما جذب خواهد کرد.

همچنین استفاده از آدرس های کوتاه و ساده نیز رنکینگ سایت شما را در موتورهای جستجو بهبود می بخشد.

۲-طراحی وب سایت واکنشگرا یا ریسپانسیو:اکثر سایت های محبوب و معروف از حالت رسپانسیو برخوردارند به گونه ای که سایت طراحی شده با سیستم عامل های موبایل و تبلت سازگارند.ساخت یک سایت جداگانه در کنار سایت اصلی برای اینگونه سیستم عامل ها ممکن است وقت و هزینه طراح را تلف کند.استفاده از حالت واکنشگرا برای سایت باعث افزایش بازدید سایت شما و بهبود رتبه در موتورهای جستجو میشود.

۳-ناوبری توصیفی:بازدیدکنندگان باید قادر به یافتن اطلاعات با سرعت بالا در داخل سایت باشند.با توجه به آن,طراحی وب سایت باید بیش از حد خلاق, هوشومندانه باشد. حالت ناوبری ممکن است در بالا یا در گوشه پایین سمت راست باشد و کاربران را به بالای سایت راهنمایی کند.

استفاده از flyoutو فهرست کشویی میتواند امکاناتی باشد که کاربران را برای انتخاب سریع  یک گزینه در سایت ترغیب کند.

۴-در هنگام ایجاد تصاویر از تگ ALT استفاده کنید و همچنین برای تصاویر نیز از کلمات کلیدی استفاده کنید.

۵-جستجوی کلید واژه: که شامل جستجوی کلمات و عباراتی هستند که در ارتباط با موضوع سایت شما میباشند.در اینباره گوگل به شما کمک میکند تا بتوانید کلید واژه های بیشتر جستجو شده در بین کاربران را بدست آورید و این کار به رونق بخشی سایت شما کمک خواهد کرد.

۶-نقشه سایت:که به صورت XML (برای موتور های جستجو) و نقشه HTML (برای بازدید کنندگان وب سایت) میباشد به بازدید کنندگان وب سایت شما برای بدست آوردن همان چیزی که بدنبالشان هستند کمک خواهد کرد.همچنین نقشه سایت به گوگل کمک میکند تا محتوای سایت شما را بررسی کند و اینکار به بهبود رتبه سایت شما در گوگل کمک بسیاری خواهد کرد.

عکس پروفایل,عکس برای پروفایل,عکس زیبا برای پروفایل,عکس پروفایل زیبا,عکس پروفایل دخترونه,عکس پروفایل پسرانه

عکس های خفن,عکس,عکس خفن ,خفن,عکس های خفن فیسبوکی ,عکس های خفن بازیگران



:: برچسب‌ها: ۶ روش سئو سازی در طراحی وب سایت و قالب وردپرس برای افزایش بازدید , سئو , روش های سئو سازی , سئو سازی پیشرفته , افزایش بازدید , خدمات سئو , آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 ارديبهشت 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد